Pada 14 Januari 2017, saya menganjurkan Bengkel Rujukan Ilmiah yang akan di adakan di Bilik Latihan, Aras 6, Pusat Transformasi Bandar, Bandar Melaka, peserta akan di ajar bagaimana membuat rujukan (citation) dengan mudah di dalam tugasan (assignment) mengikut format yang sebenar tanpa ada kesilapan serta akan mempelajari bagaimana untuk menggunakan microsoft word, pelajar akan di bekalkan dengan cd converter PDF .

Di pendekkan cerita, dengan adanya perisian ini, tugasan anda akan menjadi lebih akademik dan berilmiah. Kalau dulu, ambil masa yang lama dalam menyiapkan setiap satu tugasan, dengan menggunakan perisian ini, dapat menjimatkan masa anda.Banyak kelebihan yang boleh di perolehi dalam kelas ini.  

Peserta akan di bekalkan nota, makan & minum (pagi & tengahari), serta sijil penyertaan. Jika berminat boleh hubungi saya di 016 6474201 (Amar) atau emel safirulamar@gmail.com . Anda mengalami kesukaran dalam menyiapkan tesis ? Kelas ini akan membantu anda..tidak perlu risau. Segala galanya hanya di hujung jari. Jom sertai kami.


tugasan anda akan menjadi lebih akademik dan berilmiah.

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.