Safirul Amar Azmi Blog! jombuatduit Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE Biztudung

Tuesday, November 29, 2016

Hotel Terbaik Sekitar Batu Ferringhi

Penat dan sibuk dengan aktiviti seharian dan di tempat kerja ? Selalu kena marah dengan boss? Apa kata kita hadiah kan diri kita untuk berberapa hari dengan bercuti bersama insan yang tersayang, lupakan sebentar kesibukan kerja yang tiada penghujungnya, cari destinasi yang sesuai untuk bercuti dan merehatkan diri dengan Traveloka. Anda boleh menempah tiket penerbangan pergi dan balik dan dalam masa yang sama boleh menempah dan mencari hotel hotel yang terbaik berhampiran anda!! Semuan nya ada di Traveloka.

Banyak destinasi pelancongan yang terbaik di Malaysia, dan kali ini, aku nak mencadangkan Hotel Terbaik Sekitar Batu Ferringhi Pulau Pinang dengan kadar harga berpatutan di sekitar batu feringhi, pulau pinang. 

Senarai Hotel Terbaik Perlu Di Kunjungi Di Pulau Pinang

Nama Batu Ferringhi tak perlu diperkenalkan lagi sebab tempat ni memang femes (popular) dalam kalangan travel junkie sama ada dari dalam mahupun luar negara. Bagi yang ingin ke sini, terdapat beberapa option (pilihan). Syurga dunia ini terletak di utara semenanjung Malaysia dan boleh diakses dengan mudah melalui Lebuh Raya Utara Selatan (PLUS Highway).

Macam Mana Hendak Balik Rumah

Apa lagi hendak di katakan, sudah nasib aku begini, macam mana hendak balik rumah kalau depan belakang tayar motor hilang? kepada yang mencuri tu, korang ni langsung tiada pertimbangan dan kasihan. Kenapa perlu mencuri, kalau tiada duit dan terdesak, tinggalkan nota dan nombor bank, aku boleh bank in kan duit, walaupun aku sendiri duit pun takde,  banyak lagi cara cara bagaimana hendak mendapatkan duit, di luar sana banyak peluang pekerjaan, rajin atau malas sahaja!  kenapa perlu mencuri ?

macam mana nak balik rumah kalau depan belakang

Dah la tayar, rim motor depan belakang kena curi, no plate pun kau bedal juga?Kalau ada motor ni senang, yela kan, setakat nak beli burger dan rokok, boleh naik motor je, mudah, cepat dan ringkas.

Terkejut juga bila terjadi macam ini, kadang kadang terfikir semula, aku tak mencuri harta orang, tapi orang mencuri harta aku. Tapi takpelah, ada hikmah di sebalik kejadian yang berlaku. Mungkin semalam aku hilang tayar dan rim motor, mana tahu esok Tuhan gantikan hadiah yang lebih baik. Amin.

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi