Safirul Amar Azmi Blog! involveasia digipostpaid Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE FreeLipGloss

Tuesday, January 17, 2017

Frust Sebab Tidak Dapat Makan

Maaf kepada semua pengunjung blog kerana kurang menulis artikel terbaru di tahun 2017, sebab terlalu sibuk dengan kerja. Maklumlah tahun baru...semuanya nak baru, update itu lah, ini lah dan semakin mencabar, banyak ke luar kawasan..

2-3 tahun lepas semasa ada berada di johor..kalau nak makan nasi briyani selalu juga pergi ke kedai nasi briyani pak akob...boleh lihat artikel sebelum di http://www.safirulamar.com/2015/04/nasi-briyani-pak-akob.html

Memang terbaik dan sedap nasib briyani di kedai pak akob...terletak di area taman universiti skudai johor..tapi bila datang semula di tahun 2017....puas cari tapi tak jumpa jumpa....kemana la pulak kedai pak akob ni...sesat ke aku? Rasa aku...inilah tempat nya..tapi kenapa dah jadi kedai makan cina ? ermm...pening aku ahhh...


Rupa rupanya...kedai tu dah tutup...dah di ambil alih oleh tauke restoran cina...puas lalu 3-4 kali di depan kedai cina tu..bila tanya orang berdekat situ., mereka kata pak akob dah beralih ke perniagaan yang lain....atau mungkin dah semakin uzur..yelah masa aku datang tu...macam dah tua sangat...

Apa pun semoga maju jaya dan di kurniakan kesihatan yang terbaik ya pak akob...nasi briyani terbaik pernah aku makan...frust juga..sebab datang jauh jauh semata mata nak makan nasi briyani pak akob...serius, memang lain dari yang lain...frust tak dapat makan...!


2 comments:

  1. takde rezeki nak merasa air tangan pak akob lagi. apakan daya. :')

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.