Safirul Amar Azmi Blog! lazada best Biznes Bakeri rahsia temuduga Website 7 days Baju Muslimah Kanak-kanak

Sunday, May 14, 2017

Penat Dan Sibuk Dengan Aktiviti

Sejak akhir akhir ni banyak program dan aktiviti aku sertai seperti kejohanan bola sepak piala datuk apa entah, terpilih untuk futsal..dan aktiviti mencandat sotong di terengganu..nak jadikan cerita banyak ke sebelah pantai timur..hehe, tiada gambar sebab semuanya, berakhir dengan kekecewaan. Apa nak di katakan...

Kalau dulu, sukan yang betul betul aku main sepak takraw, pernah jugalah merasai piala dan medal peringkat dun...bila teringat balik, masa tu zaman muda muda...dan semuanya berakhir bila dan berkeluarga dan telah bekerja..tiada masa untuk bermain takraw ....hehe, tapi sekarang kalau ada offer bermain aku ok je..rasa rindu nak kembali...

Semua rakan rakan seperjuangan takraw..dah tak aktif..yang berniaga, yang dah meninggal, ada yang beralih ke sukan lain, macam macam lah..sekarang ni zaman gajet..dah takde aktiviti riadah macam kat kampung dulu...kesian anak anak sekarang..

Aku bersyukur di lahirkan di zaman 80 an, dan membesar pada tahun 90 an...masa tu best, semuanya menjadi kenangan terindah zaman berzaman. 

1 comment:

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Duit Dari Internet