Selamat hari raya buat korang semua terutama bagi yang membaca blog aku ini, dalam diam tak diam, kita sudah sampai raya ke empat (4) dah! sekejap je masa berlalu...! artikel kali ini, aku nak buat food review...sebab menu nya sungguh sedap dan sesuai bagi pengemar pasta, kambing dan segala yang berkaitan dengan italian dan grilled food! Jom cuba Menu Menarik di The Plated

Restoran yang aku pergi kali ini ialah terletak di IOI City Mall, Putrajaya...nama kedai tu The Plated! sebab apa namanya The Plated...! hah...itu korang kena pergi cuba rasa menu di sana ! baru korang semua tahu keenakan italian food The Plated!

Menu menarik di the plated

Antara Menu Menarik di The Plated yang aku cuba ialah Honey Lamb Chop...harga pun munasabah, satu pinggan tu lebih kurang RM 22.++, dengan kelazatan dan keenakan daging kambing tersebut..sesuai lah dengan harganya! lemak lemak manis...dan semestinya Halal..

Menu Menarik di The Plated
Honey Lamb Chop






                 
Selain dari Honey Lamb Chop..terdapat juga menu enak di The Plated seperti Lasagna, Aneka pasta olio dan semua jenis masakan berasaskan Italy...Kalau korang semua dah berdekatan dengan IOI City Mall ini....singgah le...comfirm korang berpuas hati, aku ni jenis seorang yang cerewet makan, kalau dah sedap! comfirm akan datang lagi! Jom ke The Plated...! cuba Menu Menarik di The Plated..

Harga makanan dan minuman sungguh Reasonable...jom cuba menu menu di The Plated...jom peminat peminat Kambing dan Italian food. 

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.