Alhamdullillah result exam semester dah keluar, aku lulus dengan jayanya, risau aku, sebab carrymark rendah, tersalah sent assignment, bagi yang tak lengkap, tu yang markah pun tak lengkap, hehe, diam tak diam lagi 1 semester, lepas tu merdeka!! im free like eagle fly free, sekejap je masa berlalu, 4 tahun dah. Susah betul bila belajar sambil bekerja ni, apa pun, ada masam, pahit dan manis ketika masih awal belajar. Susah senang kepayahan hanya aku yang tahu, betapa struggle nya aku...kena korbankan masa.

Kepada korang semua yang rasa rasa otak dah tepu tu, cuba test diri korang semua, better sambung belajar, tak kira lah diploma, master, degree dan sebagainya..mula mula macam tak yakin nak sambung belajar, ape taknya, lepas 8 tahun dapat diploma, baru nak sambung...diam tak diam ..dah nak habis dah..macam tak percaya pun ada..apa pun, cuma nak bagitau korang...nak bagitahu sikit lah..

Aku dapat iklan baru CPUV lagi! haha ....dah mula meriah nuffnang, kalau tak, hidup segan,mati tak mahu..harap harap melekat lah lebih lama, supaya dapatlah aku membayar duit belajar...haha

cuma nak bagitahu

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.