Tiada apa yang menarik untuk di kongsikan di awal tahun baru 2018 ini, seperti biasa lah, laporan dari program mengajar di bulan januari yang lalu, di panggil sebagai pengajar untuk mengajar di dua kelas iaitu, Kelas Google 3D untuk anak anak dari akademi tamil, majoriti anak tamil, dan Microsoft Office Word (Intermediate dan Advance).

Bagi program Microsoft Office:Word pula, peserta terdiri dari Giat Mara, Melaka, kebanyakkannya masih baru sambung pengajian dan baru semester pertama, jadi di kelas Microsoft Word itu, lebih memfokuskan pada cara cara menghasilkan assignment supaya lebih baik dan menepati kriteria pemarkahan assignment.

Program Mengajar Di Awal Tahun
Google 3D


program mengajar 2018 emelaka
Microsoft Word
Sebenarnya nampak macam subjek 'mudah' dan remej je kan, bila sebut kelas microsoft word tak mahu datang, alasan sudah tahu banyak benda, rugi kalau tak masuk kelas ini, terutamanya microsoft word, jangan pandang rendah pada perisian ini, banyak yang boleh di pelajari di dalam kelas ini, topik yang di ajar tidak terlalu basic, dan sangat berguna untuk di gunakan pada masa hadapan...dan kenalah sentiasa praktis dan amal baru semakin faham! 

Teringat dulu masa kanak kanak emak hantar pergi kelas komputer, sebulan RM 400...seminggu sekali.....! Di dalam kelas cikgu hanya minta praktis menaip dengan hardcopy kertas yang di sediakan siapa yang siap boleh lah relaks kalau nak pulang pun boleh, dalam kelas kena menaip je, haha, tiada pula di ajarnya asas tools. haha.

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.