Salam dan selamat sejahtera semua pembaca, artikel kali ini berkaitan bagaimana mahu menjana pendapatan sampingan tanpa perlu mengeluarkan modal, saya pun agak kurang percaya pada awalnya, bagaimana mahu menjana pendapatan dengan semudah itu dan tiada modal pula tu? Scammer ke ? Betul atau tidak ni? Teringat pula kata ayah yang berbunyi 'Sometimes you must take a risk in your life and brave to make decision', tak cuba tak tahu kan? Sebenarnya memang wujud peluang ini cuma konsep dia berantai, cuma teknik menjana pendapatan yang ini lebih terbaik, kerana kita akan mendapat Kad Debit (seperti kad bank yang lain, cuma kad debit ini lebih istimewa di mana boleh di gunakan di serata dunia kerana mempunyai fungsi Mastercard), kad debit ini untuk boleh di gunakan untuk tujuan urusniaga di atas talian, melakukan transaksi antara rakan rakan, dan membeli apa sahaja di kedai serbaneka dan bertaraf franchise. Konsep dia lebih kurang kad debit bank yang lain, cuma yang istimewa nya, anda akan perolehi sebanyak RM 10 bagi setiap pendaftaran yang menggunakan Kod Rujukan (refferel code), bukan anda sahaja yang perolehi, malah rakan yang mendaftar juga akan memperolehi RM 10. Jika seramai 20-30 orang yang mendaftar menggunakan kod rujukan anda? Anda kira lah . Anda dapat RM10, rakan anda pun turut dapat RM10. Dengan syarat, perlu lah memasukkan referral code apabila di minta semasa mendaftar.

Aplikasi Big pay ini di bangunkan oleh Air Asia yang berkonsepkan melakukan transaksi tanpa melibatkan penggunaan wang kertas, lebih menyeronokkan apabila anda dan rakan rakan akan mendapat RM 10.00 yang akan di kredit terus ke dalam e-wallet Big Pay anda, jika rakan anda mendaftar menggunakan Kod Rujukan (Refferel Code) Anda, dan paling penting, boleh menggunakan kad debit ini melancong travel menggunakan perkhidmatan Air Asia. Mungkin perbelanjaan anda tu juga, anda boleh travel secara percuma menggunakan Big Point Air Asia.   

Menjana Pendapatan Dari Rumah Tanpa Modal

Banyak kelebihan apabila mendaftar aplikasi Big Pay ini, korang boleh muat turun di Google Play Store bagi android, bagi pengguna IPhone juga telah tersedia aplikasi ini di iphone store. Percuma sahaja, muat turun dan sign up. Isikan maklumat diri dan alamat tempat tinggal untuk tujuan pemegang akaun eWallet ini dan untuk tujuan pengeposan Kad Debit.

Mari kita cara cara Menjana Pendapatan Dari Rumah Tanpa Modal, lihat panduan dan cara cara untuk memuat turun aplikasi BigPay ini : 

  1. Download apps BigPay di Appstore ataupun Play Store dan buka
  2. Tekan Sign Up di halaman pertama apps
  3. Pilih negara yang anda tinggal
  4. Masukkan nombor telefon dan lakukan pengesahan.
  5. Masukkan butiran peribadi dan masukkan kod '7BYTQ205CH' di bahagian Referral/Promotion Code, ini penting untuk anda dapat RM10
  6. Hantar gambar kad pengenalan dan gambar/video diri.
  7. Masukkan RM20 kedalam akaun anda (bukan yuran tapi wang ini akan dikreditkan kedalam akaun BigPay anda).
  8. Tunggu beberapa hari untuk kad anda sampai di rumah !

Kalau di bahagian referrals code, anda tidak memasukkan kod, dan skip ke bahagian seterusnya, anda tidak akan mendapat RM 10.00, rugi lah korang.

Hurm, tadi kata tiada modal yang kena keluar? tapi kenapa di langkah ke-7, perlu add-on RM 20 ? hurm pada mulanya saya pun marah juga lah dan bingung, tadi kata tak ada modal. kenapa perlu masukkan topup Rm 20.00 pula? dan setelah di beritahu, itu adalah sebagai deposit sahaja, kemudian RM 20 akan di masukkan semula ke dalam eWallet anda. Maksudnya, selepas selesai semuanya dan di dalam proses menunggu kad, RM 20.00 telah tersedia di dalam akaun eWallet Big Pay anda. Jika anda masukkan referrals code, maka akan ada RM 30.00.

Menjana Pendapatan Dari Rumah Tanpa Modal
Paling penting, untuk mendapatkan tambahan kredit sebanyak RM 10.00,  hendaklah di hebahkan kepada rakan rakan yang lain, anda hanya perlu beri kod rujukan (referrals code) anda, untuk memberi manfaat kepada anda dan rakan rakan anda. Boleh masukkan kod rujukan ini : 7BYTQ205CH 

Menjana Pendapatan Dari Rumah Tanpa Modal

Selepas selesai mengisi semua maklumat diri dan kod rujukan, anda hanya perlu menunggu kad sampai terus ke alamat rumah, jangka masa tempoh kad sampai adalah dalam tempoh lebih kurang 1 atau 2 hari (48 jam). Selepas anda terima kad, di fasa terakhir ini, anda perlu mengaktifkan kad tersebut dan masukkan 3 digit CV di belakang kad debit tersebut. Tahniah kerana telah mendaftar dan berani mencuba. Selamat menikmati kemudahan dan kelebihan tanpa wang kertas di eWallet Big Pay. Semoga berjaya semua.

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.