banner-2017-mcj biznes shopee IKLAN SEWA Pengedar Shaklee Bangi

19 Oktober 2014

Motor tetap motor

Tidak kisahlah motor berkuasa 70 cc hinggalah berkuasa besar seperti superbike 1000 cc, berapa laju kau bawa, motor tetap motor.

Ikut lah laluan yang disediakan di jalan raya, kalau di highway, motor berlumba lumba di lane 3, bawa laju macama pun..dah nama motor, tetap tidak seimbang kalau nak dibandingkan dengan kereta. Banyak kemalangan membabitkan motor di jalan raya.

Kadang kadang, yang bawa kereta kena mengalah dengan orang yang bawa motor di jalan raya, apa lah salahnya speed di laluan motor.

Anda Mungkin Meminati :

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih