banner-2017-mcj skytechcreative bizness shopee

4 November 2014

Lagu wajib!


Ini adalah lagu wajib aku nyanyi, kalau karaoke! haha...dah lama tak karaoke, apa salahnya kan? sekali, sekala! biasanya lagu ni je sampai habis, haha! kalau booking 3 jam, ni lah lagunya, how deep is your love - bee gees dan carpenters - top of the world, kalau mood ok, tambah lagi berberapa lagu lagi, siti fairuz-usah kau bertanya, x japan - Tears!!, Muse atau Noah..emm jom lah karaoke! haha..asyik kerja kerja kerja,,tak pernahnya habis!  

Lagu lagu ni semua best bagi aku dan bermakna!! kalau nak nyanyi pun takde lah susah menderita macam nak tercabut tekak! haha..pilih lagu yang senang nak nyanyi...baru feel! 

Anda Mungkin Meminati :

5 komentar:

  1. Ambil langkah selamat la tu...lagu ni sebut sepatah sepatah...slow rock..pastu bajet macho.

    BalasHapus
    Balasan
    1. Takde la langkah selamat sngtt..cuma lagi best...retro..
      Lgipun tkleh nyanyi lagu note tinggi hee

      Hapus
  2. sweetnyee............:-)

    BalasHapus
  3. fuyooo , anis tak pernah dengar pun lagu ni sebelum ni !

    BalasHapus
  4. Seumur hidup tak pernah karok.
    Sebab suara sedap sikit je dari katak panggil hujan.

    BalasHapus

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih