Banner blog safirulamar 2020 skytechcreative bizness shopee

4 Februari 2015

Bisikku pada bulan kembalikan

Biarkanlah saja diriku, sendirian tanpamu, Biarkan lah aku merindu sekian lama, Bukan maksud untuk membisu, sepi tanpa kata, terpisah kita kerana mengejar impian, Biarkanlah saja diriku, sepi tanpa kata, Mungkin kan bersama, dua jiwa ini, dalam mencari cinta sejati, Mungkin kah segala, derita di jiwa, akan terubat kini.

Hanya satu pintaku, sabarlah menanti, ku kan pulang bersama cinta  - Anuar Zain [Mungkin]

Bisikku pada bulan, Kembalikan temanku, kekasihku, syurgaku, tanpa dia malam menemaniku, sepi memelukku, bulan jangan biar siang, biar alam ini kelam, biar ia sepi sepertiku.


sepi










Anda Mungkin Meminati :

6 komentar:

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih