Banner blog safirulamar 2020 iklansafirul1

9 Nov 2019

Berjaya Membuat Resepi Asam Rebus

Salam kepada semua pembaca, cuma nak beritahu berberapa berita gembira pada korang semua, permohonan google adsense untuk kali ke 8 bagi domain baru blog ini akhirnya telah diluluskan, Terasa seperti mati hidup kembali la di dalam arena bloggers ini, harap perkongsian di blog ini bermanfaat dan artikel yang ditulis dapat membantu korang sedikit sebanyak didalam urusan seharian.

Semakin bersemangat untuk aktif berblog kembali selepas menerima berita gembira ini. Apa taknya, ketat betul syarat syarat google adsense ini, bukan mudah nak mohon google adsense ini.

Ok topik kali ini, bukan berkenaan berita google adsense diluluskan sahaja, tapi berkenaan Berjaya Membuat Resepi Asam Rebus, juga, Jujur nak cakap, memang suka dan rindukan masakan emak sebenarnya, selalu balik menjengah dia di kampung, setiap kali pulang ke kampung, mak selalu masak lauk asam rebus, sotong masak hitam, asam ikan bilis, asam pedas ikan parang, telur ikan kunyit dan banyak lagi lah, semasa pulang ke kampung hari itu, sempat minta emak resepi macam mana nak buat  Resepi Asam Rebus.

Beberapa Berita Gembira Pada Hari Ini
Berita kedua yang mengembirakan hari ini, Berjaya Membuat Resepi Asam Rebus, mudah rupanya penyediaan sajian dan resepi asam rebus ini, yang sebenarnya rindu masakan emak, rasanya sama macam, emak aku masak! 
Beberapa Berita Gembira Pada Hari Ini
Itulah dia berberapa berita gembira pada hari ini yang aku nak beritahu korang, lepas ni nak belajar resepi yang lain pula, resepi sotong masak hitam, maklumlah ada darah Johor.

Anda Mungkin Meminati :

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih