Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Friday, December 05, 2014

Habis koyak baju aku di kerjakannya...

Ni pokok ke raksasa? Habis koyak baju gua di kerjakannya...setiap hari nak pergi kerja mesti terlanggar pokok ni..jangan la marah ye si pokok..saya tak parking sebelah awak lagi...nanti saya balik kerja..saya siram kamu ye..

Pokok apa ni eh? Haritu pergi kerja kahwin dekat rumah orang kampung pun...terlanggar pokok camni juga kat sana...ramai orang tanam pokok ni..heee

Nasib baik takde ulat..kalau ada ulat...aku tak sayang!


raksasa baltan

Pokok jenis kaktus kot ni..berduri, aku hidup dalam ketakutan sekarang..haaa...mana mana pergi ada je pokok ni...pakai spek mata pun tak perasan duri kat pokok ni...takpela..koyak pun koyak lah...dah takde rezeki...dah beri signal dah tu suruh beli baju baru..dah 3 tahun baju yang sama je...heeee

Sayaaaangg pokok ni...terima kasih kerana mengingatkan aku yang dah tua sebelum tiba masanya..

8 comments:

  1. alahai kalo sy dh sll tlanggar dan merosakkan pakaian, sy cantas je pokok tu hehe

    ReplyDelete
  2. tu sebab cik iman tak tanam pokok apa-apa, takut koyak baju

    ReplyDelete
  3. asalam Saf..pokok bunga kaktus tu, memang berduri keras duri tu. Memang sakit terkena. Tapi kalau terkena duri kaktus yang jenis buluh halus huuuu!!!! sehari semalam rasa sakit ..tak mahu lah sentuk kaktus berduri halus berbulu tu...sakit woiii!!!

    ReplyDelete
  4. mak BV suka pokok kaktus. katanya sebab senang nak jaga. takpayah siram selalu pun dia tetap jugak tumbuh. :)

    ReplyDelete
  5. haha..sampai koyak baju...tajam sungguh duri die..

    ReplyDelete
  6. Haah..slalu gak nampak pokok ni.
    Tapi, tak pernah ambik tau pokok ape.
    Silalah beli baju baru. Hehe.

    ReplyDelete
  7. hahaha tudia aih sampai koyak baju?

    ReplyDelete
  8. hidup dalam ketakutan tak leh blah. haha. tu pokok kaktus kot. tak payah siram pun boleh hidup.

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.