Di dalam kaedah pembelajaran, pemahaman terhadap pembelajaran mungkin berbeza beza, pembaca lebih faham belajar samaada melalui video dan ada juga yang lebih selesa belajar dengan membaca contohnya seperti di blog mahupun sumber atas talian yang lain seperti e-library atau sebagainya. Kelas tuisyen komputer Melaka menganjurkan kelas ICT dengan kadar yang berpatutan mengikut sesi, pelajar akan di bimbing sehingga faham teknik teknik yang betul. Kepada yang ingin menambah ilmu pengetahuan boleh lah menyertai Kelas Tuisyen Komputer di Melaka ini. Pendaftaran subjek boleh di buat melalui di SINI

Antara subjek yang di ajar adalah ini ialah seperti Microsoft Excel, Powerpoint, Word, 3D, Pembangunan Laman Web, Cara membina Blog dan marketing online, Grafik Design dan Penulisan akademik (rujukan), kepada yang berminat mengikut kelas komputer tuisyen ini, boleh daftar segera,kaedah pembelajaran, terpulang kepada pelajar sama ada mahu secara online atau secara bersemuka (face to face). Manakala bagi tempat pembelajaran, boleh menjalankan latihan pembelajaran di tempat yang di sediakan saya iaitu di pusat center Jasin Bestari, Paya Rumput ataupun di UTC Melaka atau saya boleh datang ke rumah anda berkonsepkan Home Tuition. Sangat fleksibel dan yang penting keselesaan anda.

Perisian yang boleh digunakan ketika untuk membuat video courseware seperti Macromedia Captivate, Macromedia Authoware, Flash MX 2004, Adobe Premier, Coral Video Studio, Movie Maker dan Powerpoint.

Kelas Tuisyen Komputer Di Melaka

Elemen yang perlu ada bagi memastikan video itu berkualiti dan mudah difahami oleh audien, mesti ada lima (5) elemen multimedia seperti Teks, Video, Animasi, Grafik dan terakhir adalah Audio. Kepada pembaca yang membaca artikel ini, jangan lupa subscribe dan like akaun youtube saya ini di SINI . Please, Haha.

Saya agak terlalu sibuk sedikit dengan jadual aktiviti harian pada bulan ini kerana mengajar di Kelas Tuisyen Komputer di Melaka. Kepada yang berminat untuk mengikuti kelas komputer ini, boleh emel di safirulamar@gmail.com atau hubungi saya di talian 016 6474201 untuk mendaftar, masih ada berberapa slot sahaja lagi. Kelas akan di jalan kan secara mingguan, Nota dan perisian pembelajaran juga di sediakan, dan komputer tidak di sediakan, sila bawa peralatan komputer sendiri.

Kelas Tuisyen Komputer Di Melaka


Kelas Tuisyen Komputer Di Melaka

Waktu dan harga bagi setiap subjek berbeza beza dan bayaran bergantung kepada per-sesi di mana setiap sesi berlangsung selama dua (2) jam sahaja. Boleh mendaftar di sini jika ingin mengikuti kelas komputer saya ya. Yang pasti, apabila belajar dengan saya, sudah pasti, akan dapat panduan dan bimbingan di dalam media sosial seperti whats app sepanjang hayat. Jangan lepaskan peluang berharga ini. Ramai juga yang telah menyertai kelas komputer ini, antaranya seperti individu orang perseorangan kebanyakkannya adalah usahawan, pelajar IPTA dan IPTS, Agensi Kerajaan dan Swasta. 

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.