Yeah, produk yang di tunggu dari kedai gadget DM Dasher  telah sampai di rumah!  nama nya Bluetooth Earphone Sunglass keluaran dari syarikat DM Dasher Sdn Bhd, pada mulanya aku fikir apa benda ni sampai nak kena connect bluetooth la bagai semasa  review produk ni di kedai gadget dasher, rupa rupanya produk ini 2 in 1, sambil bergaya dengan memakai cermin mata sunglass dan dalam masa yang sama boleh tenang & relax mendengar audio..! memang sesuai untuk aktiviti indoor dan outdoor, EARPHONE BLUETOOTH TERBAIK dan sangat berguna buat aku kerana muzik dan aku memang tak dapat di pisahkan, sebab apa ? sebab..muzik boleh memberi inspirasi dan semangat untuk memulakan sesuatu tugasan….maklumlah bekerja di bidang IT development ni memang stress memanjang dan selepas seharian penat bekerja, masa on the way nak pulang ke rumah...rasa nak merawat diri dengan mendengar lagu yang mampu menenangkan diri, yelah..takdelah boring sangat bila tunggang motor atau ketika drive kereta! Kalau drive car pun, bosan lah..asyik lagu yang sama sahaja di radio, sekali sekala layan mp3 lagu di smartphone pun best juga! hehe...dan dengan ada nya Bluetooth Earphone Sunglass ini...aku dah tak perlu lagi guna Earphone biasa yang berserabut dengan wayar...! 

Bluetooth Earphone Sunglass dari DM Dasher Sdn Bhd adalah penyelesaian terbaik bagi mereka yang inginkan gaya hidup moden teknologi masa kini...Hanya dengan connection through bluetooth sahaja....! Anda tidak akan bosan ketika melakukan aktiviti riadah seperti Jogging, driving car atau ride motor on the road....dan tidak perlu buka smartphone untuk mendengar lagu ketika ride ataupun driving kereta...bahaya! Kemalangan dan malang tidak berbau dan tiada lagi masalah tak bawa atau tertinggal Cable Earphone.

Dari segi rekabentuk Bluetooth Earphone Sunglass keluaran DM Dasher Sdn Bhd ini memang sangat cantik dan fleksibel (mudah lipat) dan sesuailah dengan anak muda tampan seperti aku ini, bila pakai Bluetooth Earphone Sunglass akan nampak lebih bergaya dan kelihatan lebih muda dan mudah di bawa ke mana mana...!



Bluetooth Earphone Sunglass DM Dasher
Nampak muda dan bergaya dengan Bluetooth Earphone Sunglass
Bluetooth Earphone Sunglass ini boleh di gunakan ketika melakukan outdoor aktiviti seperti jogging, berjalan kaki, driving car, menaiki motor seperti aku, sebelum ini, hanya menggunakan kabel wayar earphone biasa yang agak berserabut....tapi dengan ada, Bluetooth Earphone terbaik hanya perlu On bluetooth, pair device, kemudian anda sudah boleh menikmati lagu kegemaran anda yang terdapat di dalam smartphone, jika anda ingin beriadah seperti berjalan kaki, bersenam atau jogging di kawasan rekreasi, BETTER BUY THIS PRODUCT..., berita baik!! Setiap pembelian Bluetooth Earphone Sunglass dari DM Dasher Sdn Bhd anda akan di bekalkan juga lens (kanta) dengan pelbagai warna seperti light yellow, white, grey and black...! so, tak perlu lah risau kalau silau cahaya matahari...! comfirm korang puas hati punyalah....dengan bluetooth Earphone Sunglass terbaik dan berkualiti ini...keluaran dari DM Dasher SDN BHD.

Berita baik lagi!! Diskaun harga juga menanti anda...di mana anda akan di berikan diskaun sebanyak RM 30 jika ke page facebook/gadgetdasher, caranya hanya perlu mesej pekerja DM Dasher di Facebook Page Kedai Gadjet Dasher . atau boleh je, Tekan di sini

Bluetooth Earphone Sunglass DM Dasher

Di Page Kedai Gadget Dasher banyak barangan elektronik yang di jual seperti walkie talkie, drone, kamera  pelbagai lagi aksesori elektronik yang terbaik, kompak dan berkualiti sesuai dengan citarasa anda...jom intai intai barangan di page Kedai Gadget Dasher...mana tahu ada yang korang berkenan!

Aku memang minat gila lah dengan Bluetooth Earphone Sunglass  ni, memang produk ini yang aku nak selama ini…akhirnya jumpa dan dapat BELI!. Jom dapat kan Bluetooth Earphone Sunglass di kedai gadget Dasher..dengan harga yang berpatutan dan mampu milik dengan kualiti terbaik...hanya dengan harga RM 65.10...! dan jika ingin dapatkan diskaun RM 30...boleh lah mesej di Facebook page kedai gadget Dasher.boleh tekan di SINI

1 Komentar

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.

  1. Happy nampaknya ya dapat earphone tu..wah nampak lebih versemangat..kepada yang nak beli datang lah di tep[ata Saf beli tu..

    BalasHapus

Posting Komentar

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.