Terkejut bila buka link blog, tak keluar blog, tapi hanyalah iklan entah apa apa, rupa rupanya domain saya telah pun expired, ala kejap masa berlalu, dalam diam dah setahun, bertapa pantasnya masa sekarang kan? walaupun jarang mengemaskini blog, rasa sayang pula jika tak renew, kerana sekurang kurangnya view blog masih konsisten dan masih menjana pasif income, walaupun sedikit, tapi ada. Syukur Alhamdulillah. 

Pendapatan Pasif Melalui Blog

Selesai renew untuk setahun, aduhai, sampai expired domain, nasib baik tak kena delete, kalau tak kenalah register semula. Kepada mana mana rakan rakan bloggers yang meletakkan link blog saya di blog mereka, jangan bimbang ya, url link dah tak broken lagi. Ini kerana broken link akan menjejaskan prestasi blog kita sebenarnya. 

Jadi, pilih lah circle rakan rakan blog yang positif dan aktif, dan berberapa syarikat yang menyewa iklan di blog saya ini juga menyambung kontrak selama setahun di blog saya ini. Kepada syarikat yang ingin menyewa tapak di blog saya, boleh hubungi saya secara terus ataupun boleh emel kepada saya di safirulamar@gmail.com.

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.