Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Baru baru ini ramai ibu bapa yang request tuisyen komputer untuk anak anak mereka. 

Seperti yang saya maklumkan sebelum ini, pusat tuisyen komputer saya telah pun di tutup sepenuhnya pada 2019 seingat saya semasa tempoh perintah kawalan berkurung pkp. Namun, pembelajaran masih di laksanakan dengan cara tuisyen bergerak dan saya hadir ke suatu tempat yang selesa bagi pembelajaran komputer. InshaAllah saya akan bantu anak anak sehingga faham. 

Inshallah, saya akan cuba mendapatkan tempat yang sesuai dan tidak terlalu jauh sehingga membebankan para ibu bapa untuk menghantar anak mereka. Tunggu sedikit masa sahaja lagi ya. 

Tapi sebelum itu, saya nak maklumkan kepada pemain pemain game mobile legend di luar sana, jika berminat untuk menyertai boleh scan qr code pada gambar di atas. Hadiah menarik menanti adik adik semua.  

Penyertaan masih lagi dibuka. serlah kan kehebatan korang di pertandingan anjuran HTJ Esports ini. Jom gais. Mana tahu korang menang dan bawa pulang hadiah grand prize.  

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.