Teringat kenangan pelik semasa waktu masa kecil dahulu, Kerap Mimpi Duit Syiling yang berada di suatu tempat, bila ke tempat tu, ada duit syiling, teringat semula, sebabnya terjumpa syiling seperti syiling RM 0.20 sen di area parking kereta, tapi tulisan di syiling tu dah tak jelas. tu yang bila nampak je syiling ni teringat zaman kecik dulu dulu.

Begitulah kisah nya, nampak lucu kan ? tapi itulah kebenaran nya..hanya menceritakan semula kisah kisah waktu kecik dahulu...! selalu juga mimpi syiling emas.


kerap mimpi duit syiling

Setiap manusia ada kelebihan nya tersendiri macam orang putih selalu kata. ada once you set your mind, the body will follow, terpulang nak guna atau tidak sahaja, lebih kurang macam mind power, contoh nya, kalau korang kena kejar dengan anjing di jalanan, ataupun terserempak dengan hantu, sudah pasti tembok tinggi pun korang boleh lompat, yang mana tak pandai lari tu, tiba tiba lari lebih laju dari atlet sukan profesional.

Hati hati bila terjumpa barang, jangan main ambil je, sebab takut perkara lain yang terjadi! pernah terbawa balik selipar yang jumpa di tepian pantai,  masa tu, selipar yang aku pakai tercabut masa nak memancing, dalam masa yang sama, ternampak pula selipar hanyut di laut, aku ambil dan pakai, lepas tu bawa balik ke rumah, balik rumah, mak marah! haha sebab sekarang ni, ramai orang tak berapa nak betul perangainya,gunakan laut untuk membuang saka, menghantar sihir atau perkara yang tidak baik.

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.