Banner blog safirulamar 2020 skytechcreative Pengedar Shaklee Bangi

10 Juni 2012

Kaki Ayam Masak Sambal

Kaki Ayam Masak Sambal
Belum pernah aku pergi majlis kerja kahwin orang, jumpa kaki ayam di dalam lauk, yang dimasukkan sekali dalam lauk masak sambal untuk dihidangkan kepada tetamu. Ingat kepak ayam je  yang biasa nampak, ini semua angota badang ayam termasuk kaki pun ada sekali.

Termuntah aku depan tetamu. aku memang tak makan kaki ayam. alahai tuan rumah, kenapa la buat macam ni, aku tahulah kamu suka makan kaki ayam tu, tapi janganlah anggap tetamu yang datang seleranya macam kamu. 

Anda Mungkin Meminati :

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih