blogbanner2020betul skytech2020new iklansewa latihanICT

3 Jun 2012

Bermain Teka Teki Dengan Kanak Kanak

Hari ini aku Bermain Teka Teki Dengan Kanak Kanak dan terkena dengan dengan jawapan anak buah sedara (anak sepupu). Mereka tanya teka teki yang melampaui batas fikiran. Alahai, macam macam idea diorang ini, sebagai abang sedara yang happy go lucky aku layan kan je, kalau korang dapat jawab teka teki ni, korang memang genius la. haha memang tak dapat dinafikan lagi!

Soalan teka teki budak ni berbunyi seperti ini, seperti gambar di bawah, Ada dua ekor anjing, siapa yang sampai dulu, anjing L ke anjing B ?

Bermain Teka Teki Dengan Kanak Kanak


Apa jawapan dia? haha

Anda Mungkin Meminati :

6 komentar:

  1. L tu Laju.. Betul ke? hahahaha!!!

    BalasHapus
  2. salah bro! you always wrong! sikit lagi...

    BalasHapus
  3. sebab anjing tu l for Langkawi......cepat sikit .....hahahaha

    BalasHapus
  4. salah? semua salah jemaaaaahhh oiii...
    ini jawapan dia :

    Anjing B = Biasa
    Anjing L = Laut

    Anjing Laut Kan Pandai Berenang. Keh Keh Keh, tule pasal beliau cepat sampai. haha

    BalasHapus
  5. Kuang asam.....terkena jemah tau munah....hahahahahahah

    BalasHapus
  6. hahahaha....buekkk -Munah-

    BalasHapus

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih