Terima kasih la aku ucapkan kepada mereka yang conteng nombor telefon bertulis nombor telefon bagi motor tayar bocor, di pam angin stesen minyak. tak sia sia aku salin nombor tu kat dalam telefon, nasib baik aku fikir panjang! haha. yelah mana tahu nak jadi hal kan ? malang kan tak berbau. Sekurang kurang nya, Contengan Yang Berguna Ketika Dalam Kesusahan

Kepada penunggang motor di luar sana, jangan buat tak endah pada contengan nombor ini, sekurang kurangnya Contengan Yang Berguna Ketika Dalam Kesusahan , simpan nombor itu siap siap, jika dalam kecemasan, boleh hubungi, kalau nak harapkan kawan, tidak semua kawan yang ada bersama dengan kita ketika kita dalam kesusahan, macam macam alasan di berikan.


Nak dipendekkan cerita, selepas aku dapat nombor ni, motor pakcik aku bocor ketika dalam perjalanan ke bazar ramadhan untuk membeli juadah berbuka puasa.

Contengan Yang Berguna Ketika Dalam Kesusahan

Dalam keadaan panik mencari pomen atau bengkel berdekatan, dah la lagi setengah jam nak berbuka. aku cuba  dan terus call nombor yang aku salin tu. dan ternyata hasilnya berbaloi baloi. harga yang dikenakan pun agak berpatutan.
Contengan Yang Berguna Ketika Dalam Kesusahan

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.