Inilah dia Mr Whatever Man, walau apa jadi sekalipun, tetap buat tak tahu je, apa nak jadi jadi lah, langsung tak kisah apa yang terjadi di sekeliling, bagun Mr. Whatever Man, wake up please, hidup ini keras, kadang kadang orang dengan mudah ambil kesempatan dan ambil mudah mengenai sesuatu perkara dan yang paling banyak berlaku, menggunakan orang lain untuk kepenting diri dia sendiri (Make use people to get something what their want.
Buat tak kisah apa yang terjadi
Sampai suatu masa, orang tidak menghargai pun kita, langsung tidak dipandang pun, apatah lagi mengucapkan sesuatu sebagai tanda penghargaan, baik jadi Mr. Whatever Man. Haha

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI atau Tanpa Nama), tidak akan di approve serta akan di remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.