Php & MySql Basic Class Safirulamar

Php & MySql Basic Class

Pada 9 hingga 10 September 2014, dipanggil Kerajaan Negeri Melaka untuk mengajar Asas Koding Pengaturcaan PHP dan Database, peserta kelas terdiri dari kakitangan agensi kerajaan. Alhamdulillah semua peserta berjaya menyiapkan tugasan yang diberikan dan yang paling penting faham struktur koding asas, Sebelum nak menganturcaraan, kena faham koding paling asas terlebih dahulu seperti HTML.

Bila bermain dengan script, kita kena banyak trial and error dan debug. Mantapkan asas html dahulu. Mencari ilmu jangan lah sekadar melepas batuk ditangga. Kena selalu praktis trial and error, Jumpa lagi di lain hari, jangan risau, Stack Overflow ada..haha

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.