blogbanner2020betul skytech2020new iklansewa

17 Okt 2014

Kari kepala ikan!

Kari kepala ikan!

Peh! Kari kepala ikan..mula mula aku tak minat! Cam geli je nak makan..yelah..kepala kan! Kalau badan dan ekor ikan oklah lagi!

Aku selalu datang dekat kedai kari kepala ikan di bukit katil melaka, tapi takdelah makan kari kepala ikan! Makan sotong goreng tepung, sayur dan udang serta asam pedas pari je..

Kadang kadang join kawan kawan makan tengahari dan menu mereka kari kepala ikan...sekali order 2 kepala lak tu..dari gigi sampai ke mata semua licin! Habis di makan! Suka la tengok orang makan..

Lama lama jadi suka pula! Dulu benci sekarang rindu..tapi takde la sampai makan mata dia..! Haha ..cuma ambil sikit je kat sirip dia..manis! Banyak isi dekat kepala ikan ni...! Tuh yang mahal! Kalau makan ramai ramai best dan sedap.! Kalau sorang sorang jangan harap lah..! Hehe..

Anda Mungkin Meminati :

4 komentar:

  1. Kepala sedapppp. Sampai ke mata2 scha makan. kekeke

    BalasHapus
    Balasan
    1. hahahaha...apa rasa bila kau makan mata ikan eh? aku suka tengok orang makan kepala ikan...macam makan keropok lekor! hahahaha

      Hapus
  2. baru lepas makan kari kepala ikan yang mahal... mak mertua yang belanja... huhuhu

    BalasHapus

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih