Banner blog safirulamar 2020 iklansafirul1

8 Nov 2014

Menyambut Hari Jadi Emak

Menyambut Hari Jadi Emak

Semalam 7 November 2014, aku, ayah dan adik beradik menyambut birthday mak yang ke 54! Semua anak anak wajib datang, kalau tak datang alamatnya! Haa..esok kena hantar report. Selamat hari jadi emak...! Terima kasih kerana membesarkan kami semua dan harapan kami semua, semoga mak di murahkan rezeki, cekal, panjang umur, tabah dan kelihatan muda selalu!
Menyambut Hari Jadi Emak


Belum makan, dah tanya hadiah...! Hee...jalan cerita sama je, macam dalam cerita tiga (3) Abdul, hadiah mana? Hadiah mana? Apa kau bagi aku tahun ni? hahaha oleh kerana aku tak sempat nak beli hadiah sebab sibuk dan tak berapa stabil dari segi ekonomi! hee., aku tumpang nama jelah dekat hadiah adik beradik, ketakutan di buatnya!! aku pilih hadiah yang paling besar sekali,..haha...yang mana sibuk memanjang takde alasan tak dapat datang!

Dari jawatan imam sampailah ke lecturer IPTS, semua ada!! berani ko tak datang! Kalau tak datang celebrate mak, memang mimpi ngeri la malam tu!! Haha..aku rapat dengan mak, sebab dialah pahit dan manis!, aku ni tempat dia meluahkan perasaan! Kalau dengar dia bebel, aku kena side dia! Kalau tak side dia, dia jadi kingkong la! So iya iya kan ajelah! Haha..like sugar mummy....tempat bermanja!

Menyambut Hari Jadi Emak

Selamat hari jadi Mak.....! Love you very much....i will stand behind you, for everything happen, nothing will change! I love you dad and my lovely mummy! 

Anda Mungkin Meminati :

7 komentar:

  1. hehe anak manja mak ke ni?

    BalasHapus
  2. Wahh selamat ulangtahun kelahiran lah buat emaknye

    BalasHapus
  3. dah takyah hantar report tapi update kat blog. hehe. happy birthday buat untuk mak SAA :)

    BalasHapus
    Balasan
    1. Dah hadir..no need bg report..yg ni ulasan..
      Tq HBS..keep in touch!

      Hapus
  4. wahhh awet muda la mak nye hehe
    selamat ulangtahun hehe
    chisss tumpang kek dorang mana adil camtu haha

    BalasHapus

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih