blogbanner2020betul skytech2020new iklansewa latihanICT

11 Nov 2014

Susah Bercampur Dengan Orang Lain

Alahai, sekejap je masa berlalu kan , tahun depan si abang Muhammad Qayyum Rayqal dah nak mula bersekolah, adik dia lagi 2 tahun, haritu pra daftar di genius aulad setiap sabtu bagi dia serasi dengan budak budak yang lain, semasa daftar di sekolah tu, nampak Qayyum macam Susah Bercampur Dengan Orang Lain, mungkin ikut ayahnya, anti sosial macam ayahnya.

Dari apa yang aku lihat, Qayyum ni minat nak belajar, keinginan untuk nak tahu suatu benda tu kuat sangat, semua benda nak ambil tahu, tu sebab banyak tanya soalan, suka melukis, mewarna dan dengar cakap cikgu ustazah yang comel. Cuma tak reti nak bergaul je, takpe lama lama nanti okay la nanti, biasalah kanak kanak kan.



Anak Anak Cepat Membesar

Tahun depan dah nak mula ke sekolah, dan secara automatiknya, tiada mainan dan utraman lagi la ya Qayyum,, Sekejap je masa berlalu, belajar pandai pandai ya anak anak ku, nanti dah besar  boleh jadi chef terbaik di hotel tujuh bintang ataupun engineer, boleh masak kan daddy dan mummy lambchop hari hari masa daddy dah pencen kerja nanti.

Anda Mungkin Meminati :

3 komentar:

  1. uih, masak lamb chop hari2 tu.. hahaha.. nak juga... >.<

    biasalah awal-awal kan. adik saya pun mula2 diam je. skang dah ada kawan2 dah... ^^

    BalasHapus
  2. amboihh reuquest nak lambchop tiap hari haahaha
    bljr rajin2 tau abang. nti adik nye pulak hehe

    BalasHapus
  3. Wah nak jadi chef semuanya. Hehe. Nanti lama2 okay la tu. bagus genius aulad ni. Anak buah saya pun pandai dah baca jawi. Hehe. Baca BM BI dah biasa.

    BalasHapus

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih