blogbanner2020betul skytech2020new iklansewa latihanICT

30 Nov 2014

Sebagai Tanda Terima Kasih

Sebagai tanda ucapan terima kasih aku kepada rakan rakan bloggers, dengan ini akan promosi kan blog korang melalui banner header bersaiz 728 piksel x 90 piksel di blog safirul amar, Walaupun blog korang dah ramai pengikut sekalipun. Walaupun blog aku tak di kenali ramai, tapi kan, masih ada yang melihat tau, seperti budak budak sekolah.  Sekurang kurangnya, tak kena bayar pun, aku harap korang suka, dengan terhasilnya banner promosi ni, harap dapat meningkatkan trafik blog korang, mungkin, dan siapa tahu ? nak buat segmen dan give away tu semua aku tak reti dari dulu lagi, mungkin tiada masa.

Hadiah ini adalah bagi top 5 komentar yang paling tinggi komen di blog aku, dan bagi permulaan aku meletakkan banner bloggers anamizu dahulu. tempoh nya, bergantung pada situasi, banner seterusnya seperti bloggers Acik watie, Dr shikin, Mila hilas, Nur As, hikayat seorang budak, at Tarmizi, dan bloggers parihh.

Dengan adanya kunjungan dari orang ramai melalui carian google dan dari rakan rakan rakan bloggers terutamanya, banyak pula CPUV dan CPC dari nuffnang melekat di blog ini, terima kasih Nuffnang atas kepercayaan ini, trafik page views pun nampak semakin ok berbanding tahun tahun sebelum ini, hehe, apa pun sebagai tanda terima kasih, saya sangat menghargai kunjungan rakan rakan semua, terima kasih.

Anda Mungkin Meminati :

11 komentar:

  1. Macam best je...siap iklan lagi..kena selalu update blog la nampaynya..terima kasih ye.

    BalasHapus
  2. wow!! terime kaseh Amar!! hehehe

    BalasHapus
  3. Baiklah SRK. Haha. Terkejut gak tgk cbox aku ada nama SRK tinggal jejak. Kalaulah SRK yg sebenar. Haha.
    Papepun, thanks bro kerana menjadikan kami die hard fan ( kipas-susah-mati ) disini. Huhuhu.

    BalasHapus
  4. tudia siap kelip2 btukar dah haaa skrg. mekaseh2 :)

    BalasHapus
  5. alahai.. bestnya... sayangnya blog mamaniza takde.. kihkih.. jarang dapat blogwalking dah skrg....

    BalasHapus

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih