Banner blog safirulamar 2020 iklansafirul1

17 Des 2014

Perasaan Sebak Tiba Tiba Hadir

Seperti biasa la bila habis waktu kerja, kadang kadang sempat jugalah join main futsal bersama rakan rakan, penatnya wei jangan cakap lah, tapi Main Futsal Yang Menyihatkan, bila lagi kan nak bersukan, Sibuk je memanjang kan, kerja sampai bila bila pun tak selesai, tapi hari ini mood happy sikit semua payment job dah masuk, alhamdulillah.  

Tapi dalam kegembiraan itu seketika rasa macam sedih dan hiba je macam terlupa sesuatu, sayup sayup kedengaran dari jauh memanggil manggil, ia dekat tapi jauh, tak tahu lah kenapa perasaan sebak tu tiba tiba datang, kenapa ya ? Aduh, betul betul menyedihkan, sampai tendang bola pun tak kena. Perasaan Sebak Tiba Tiba Hadir


Perasaan Sebak Tiba Tiba Hadir

Oh rupa rupanya, perasaan sebak tu hadir tiba tiba , kerana dalam keghairahan aku bermain futsal, aku masih tak baca buku study lagi untuk peperiksaan akhir lagi. Takpe malam ni, pasti baca.

Anda Mungkin Meminati :

3 komentar:

  1. haaaaa exam kan? study leklok naaaa Enchik Amar hehe

    BalasHapus
  2. memang sedih bila negara kita tewas..tapi ada harapan lagi nanti..kita tunggu

    BalasHapus

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih