blogbanner2020betul skytech2020new iklansewa latihanICT

14 Des 2014

Realiti Yang Berlaku Di Organisasi

People who make no mistakes get promoted

Realiti yang berlaku, haha..

People who make no mistakes get promoted

Apa pun, bekerja lah bersungguh sungguh dan jangan suka pergunakan orang untuk kepentingan diri. Gaji yang ambil tiap bulan tu, Lepas tu bagi pada anak bini makan, berkat kah pendapatan kita itu? pastikan dengan gaji yang kita perolehi tu, setimpal dengan kerja yang di lakukan. sekadar memberi pandangan. 

Anda Mungkin Meminati :

6 komentar:

  1. As'salam peringatan untuk semua..kenapa lah kan jadi begitu..adakah memang begitulah keadaannya . Apapyn kita kerja usah makan gaji buta..kena buat kerja terutama bidang masing-masing..

    BalasHapus
  2. Selalu kaki kipas la yang selalu camni..yang kerja macam tak ada masa rehat tu, tak nampak

    BalasHapus
  3. http://madey09.blogspot.com/2014/12/blogger-safirul-amar-awak-dimana.html sila klik entry ini ya

    BalasHapus
  4. Biasanya kaki bodek tapi tak banyak buat kerja selalu cepat naik pangkat. Kesian orang lain yang penat2 buat kerja.

    BalasHapus
  5. betoi. kaki bodek cukup terer. dia xyah susah2 pon pening2 pulun wat keje. yg pntg "make less mistakes, get promoted" huhhh

    BalasHapus

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih