Banner blog safirulamar 2020 skytechcreative Pengedar Shaklee Bangi

19 Februari 2015

Anak Takut Dengan Badut

Si Qayyum Rayqal dan Sofiyyah Az Zahra takut betul dengan badut, apa yang mereka takut entah tapi yang peliknya, diorang suka makan dekat Mac Donald, mungkin sebab ada menu seperti happy meal boleh dapat mainan burger dan nugget ayam. Si abang macam biasalah tenang sahaja, tapi si adik je yang mengada ngada, badut tak gigit dia pun dia cakap badut gigit dia lah, suka mereka reka cerita seperti 'dia eeeendang (tendang) badut lah' kelakar bila layan perangai anak anak ini, seronok dengar diorang berbual, ada sahaja cerita mereka. 

Si abang ni lak boleh cakap dengan aku, cuba adik buat rambut macam daddy mesti adik takut, dan jadi badut..! ciss! rambut aku macam badut ke? Aik daddy pula yang kena ? Kurang asam bebudak ni, Kelakarlah anak anak ni

Comel si Sofiyyah Az Zahra ni pakai baju ala ala kimono jepun, hadiah dari atuk dia, ermm, tapi banyak berimaginasi, adui, anak anak ni, dia ada dunia imaginasi dia, kadang kadang, tiba tiba mengigau masa tengah tidur, tengah bercakap dengan Unicorn, aduh...ermm..

Seronok Melayan Karenah Anak Anak


Seronok Melayan Karenah Anak Anak

Hensem kan Daddy...tapi rambut macam badut ? Phui

Anda Mungkin Meminati :

4 komentar:

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih