Banner blog safirulamar 2020 skytechcreative Pengedar Shaklee Bangi

23 Maret 2015

Kalaulah Cikgu Kamu Tahu

Kalaulah cikgu kamu tahu, yang daddy dia yang buatkan kerja sekolah dia selama ini, ermm, takpa kacang je, bukan susah pun, tulis dan lukis huruf je, dah siap! kerja sekolah dia. kena lorek kan semula huruf ABC dan abc kecik, ala ini kerja sekolah senang je.

Aku rasa cikgu sekolah tadika si Qayyum ni tak dapat cam yang ini tulisan bapa nya ke atau tulisan anaknya sebab bapa dia kerja di bidang IT, lebih banyak guna keyboard komputer, kalau nak menulis, kalau tulis sendiri pakai pensil atau pen, memang buruk, macam tulisan budak tadika!

Sesuai lah tu, tak apa, kerja sekolah qayyum hari ini biar daddy yang selesaikan, qayyum pergi lah bermain main dengan dak adik, kesian dia.


Kalau lah cikgu kamu tahu

Best juga dapat refresh buat kerja sekolah ni, haha

Anda Mungkin Meminati :

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih