Dah macam dekat amerika bila tengok di wall facebook, asyik cerita pasal amerika je, sudah tiada lagi cerita pasal cendol mak bedah lah, asam pedas lah, resepi sambal belacan lah, ok lah bagi aku, walau sesiapa pun yang memimpin amerika, dasar mereka dalam mengiktiraf yahudi tetap di perjuangkan habis habisan.

Tapi kalau di ikutkan antara clinton dan trump, siapa yang paling layak, aku rasa clinton, sebab dia lebih 'sopan'. Ahh...pergi lah telokop sama mereka, yang pasti, setiap 2 penggal, bertukar presiden macam mana sekalipun, palestin terus di pijak dan di tindas, yahudi israel tetap di sanjung.

Hanya negara islam sahaja yang boleh bantu negara islam, masalah nya di sini, ada pemimpin lama pula yang spin 360 darjah, menyokong campur tangan luar dalam negara kita. Dulu tak boleh, tapi sekarang boleh! pelik..

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.