Banner blog safirulamar 2020 skytechcreative Pengedar Shaklee Bangi

16 Desember 2016

Cara Cara Membuat Logo 1 Malaysia

Tutorial kali ini berkenaan Cara cara membuat logo 1 Malaysia dengan menggunakan teknik Clipping Mask di Adobe Photoshop. Saya ada membuat tutorial bagaimana cara cara membuat logo seperti 1 Malaysia sebelum ini, anda boleh lihat di Cara cara Membuat Clipping Mask Di Photoshop.

Anda boleh membuat carian di ruangan search  dengan memasukkan ayat kata kunci seperti clipping mask atau photoshop. Amat mudah sebenarnya untuk mrmbuat clipping mask. Walau bagaimana pun, perisian design yang lain seperti Adobe Illustrator, juga menyediakan terdapat fungsi clipping mask, cara yang sama lebih kurang, cuma di Adobe Illustrator, anda hanya perlu pilih kedua dua imej, dan right click, clipping mask.

SanDisk Best Deal

Ramai yang bertanya, bagaimana mahu membuat logo seperti 1 Malaysia. Ini cara nya..mudah dan pantas. Cara cara Membuat Clipping Mask Di Photoshop.

Anda Mungkin Meminati :

2 komentar:

  1. It was a brilliant opportunity to visit this sort of site and I am cheerful to know, much obliged to you such a great amount for allowing us to have this open door.
    Logo Design

    BalasHapus

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih