blogbanner2020betul skytech2020new iklansewa latihanICT

24 Des 2016

Tugasan Lebih Akademik

Pada 14 Januari 2017, Skytech Creative akan menganjurkan Bengkel Rujukan Ilmiah yang akan di adakan di Bilik Latihan, Aras 6, Pusat Transformasi Bandar, Bandar Melaka, peserta akan di ajar bagaimana membuat rujukan (citation) dengan mudah di dalam tugasan (assignment) mengikut format yang sebenar tanpa ada kesilapan, bagaimana menggunakan perisian microsoft word, dan juga di bekalkan dengan cd converter PDF .

Di pendekkan cerita, tugasan anda akan menjadi lebih akademik dan berilmiah. Kalau dulu, ambil masa yang lama dalam menyiapkan setiap satu tugasan, dengan menggunakan perisian ini, dapat menjimatkan masa anda.Banyak kelebihan yang boleh di perolehi dalam kelas ini.  

Peserta akan di bekalkan nota, makan & minum (pagi & tengahari), serta sijil penyertaan. Jika berminat boleh hubungi saya di 016 6474201 (Amar) atau emel safirulamar@gmail.com . Anda mengalami kesukaran dalam menyiapkan tesis ? Kelas ini akan membantu anda..tidak perlu risau. Segala galanya hanya di hujung jari. Jom sertai kami.


tugasan anda akan menjadi lebih akademik dan berilmiah.


Anda Mungkin Meminati :

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih