blogbanner2020betul skytech2020new iklansewa

14 Mei 2018

Misteri Senduk Di Gerai Rembia

Sebuah lagi Misteri Berlaku Di Rembia yang berlaku pada diri ini, berlaku di sebuah medan selera yang terletak di RNR Rembia Alor Gajah. Masa tu ada tugas mengajar di daerah alor gajah, nama tempatnya brisu, ermm macam tuh lah tapi sebelum ke sana, ingat nak isi perut dulu yang kelaparan yela nak mengajar kan, kena bersemangat dan bertenaga, macam mana student nak faham, kalau perut pengajar.

Dalam kebetulan menuju ke lokasi mengajar, ternampak perhentian rawat dan rehat (R&R) rembia, baik juga kalau berhenti di sini, bolehlah alas perut. Misteri Senduk Di Rembia Alor Gajah ini mula hadir apabila tiada senduk di setiap bekas lauk yang di sajikan, macam mana nak ambil kuah dan lauk ni? aku ni jenis bukan yang kuat makan, kalau ambil lauk pun sikit je, semasa jengah lauk, tuan kedai datang, diam je, aku pun tanya dia, Cik, mana senduk, saya nak ambil lauk ni, dia jawab, nak ambil apa ? aku jawab lah nak ambil kuah dan bendi sedikit, boleh ?


Anda Mungkin Meminati :

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih