Kali ini nak promote Kedai Burger Ayam Crispy yang terbaik iaitu terletak di area kuala lumpur, aku dah datang wei, beli, beratur dan rasa...serius lah citarasa dan kesedapan sama seperti restoran segera yang berlambak kat tengah bandar tu ! serius sedap dan yang paling penting harga mampu beli, hanya berharga RM 4.00 sahaja, Mana nak dapat burger ayam crispy harga murah macam ni, rasa sama macam restoran makanan segera di tengah tengah KL tu! cuma lebih murah dan sedap pula tu, sekali cuba pasti mahu lagi, very High recommended wei, memang terbaik dan pasti puas hati, sesuai dengan keadaan ekonomi yang tak berapa nak stabil sekarang ni..Kalau nak cari burger sedap dan murah di area kuala lumpur, jawapan yang terbaik ialah BURGER AYAM CRISPY BURGER ATTACK.

Burger ayam crispy burger Attack ini mula mencuri perhatian di kalangan para foodies iaitu BURGER AYAM CRISPY  dengan harga cuma RM4! Burger Attack yang bertempat di Wangsa Melawati ini dikatakan luar biasa sedapnya. Tidak hairanlah mengapa ramai yang sanggup meredah dan sanggup beratur panjang, semata mata nak makan burger ayam crispy ini. Terbaik lah BURGER AYAM CRISPY BURGER ATTACK. Burger Ayam terbaik di sekitar Kuala Lumpur. Sekali dah rasa pasti nak lagi.

BURGER AYAM CRISPY BURGER ATTACK

Kami yang dari Melaka pun teruja nak rasa burger ni, sanggup datang dari jauh sebab nak rasa betul ke sedap gila gila macam netizen kat sosial media khabarkan di media sosial. Hah, memang ternyata sedap! Killer menu BURGER AYAM CRISPY BURGER ATTACK, adalah Ayam korea dan Ayam Cheese Leleh.

Selain tu menu terbaik yang lain seperti Tortilla Maulana dan Ayam burger Crispy, kondition Nelopa! BURGER AYAM CRISPY BURGER TERBAIK! Dengan ekonomi yang tak berapa stabil zaman sekarang ini, kalau nak beli burger pun dah macam harga sepinggan mee goreng cecah  RM 3.50-RM 4.00 , ermmm kalau BURGER AYAM CRISPY BURGER ATTACK comfirm..sebiji pun dah kenyang...! kalau ikut saiz perut aku (tanki kecik) haha...cukup sebiji! 

Waktu operasi  BURGER ATTACK AYAM CRISPY pada dari waktu pukul 8.00 malam hingga pukul 12.00 malam.Tutup pada setiap hari Ahad dan Isnin. Lokasi kedai ini terletak di No 29, Jalan Wangsa Setia 1, Wangsa Melawati Kuala Lumpur, (Berhadapan Restoran Let's Makan). Boleh telefon atau whats app di nombor telefon terlebih dahulu untuk order iaitu di talian 017 380 0682 atau 011 283 45177, kalau malu, boleh Whats app sahaja! kalau tak mahu beratur panjang....nasihat aku, datang awal atau bersedia telan air liur!  sebab kesemua menu memang laku keras...haha...nanti penat datang jauh jauh...! Menu habis! aduh...

BURGER AYAM CRISPY BURGER ATTACK


Kepci dan Mekdi mahal? tapi tetap nak makan burger ala crispy? Nak makan ayam goreng cheese leleh? Nak makan ayam goreng korean style? Nak makan burger ayam crispy cheese padu?? BURGER ATTACK AYAM CRISPY ada semua tu! Yang penting harga lebih murah dari kepci dan mekdi wei!! Tak percaya? Mai datang BURGER ATTACK AYAM CRISPY dan cuba dulu menu BURGER ATTACK AYAM CRISPY. Hah..apa lagi orang orang KL (Kuala Lumpur) atau yang berhampiran dan sewaktu dengannya....jom serbu ! BURGER TERBAIK AREA KUALA LUMPUR...sekali rasa pasti mahu lagi...serius sedap wei! Memang terbaik sesuai dengan harga....100% halal yang pastinya muslim...kalau nak tahu lebih lanjut boleh view  instagram BURGER ATTACK AYAM CRISPY, Atau boleh layari facebook BURGER ATTACK AYAM CRISPY DI SINI

BURGER ATTACK AYAM CRISPY BURGER TERBAIK MURAH DAN SEDAP DI KUALA LUMPUR.....



Beriya iya promote BURGER ATTACK AYAM CRISPY ni dah kenapa...? ehem...sebabnya aku dah datang, beli , cuba dan rasa lepas tu terpanggil untuk mempromosi BURGER ATTACK AYAM CRISPY kerana ini perniagaan bangsa kita...iaitu muslim, 100% muslim product, bahan bahan pun dari keluaran muslim, serius memang sedap..! Aku bukan Boikot produk Non Muslim...cuma dalam keadaan ekonomi yang tak berapa ok ni, ini lah burger yang terbaik, sedap dan murah.....kalau nak beli di restoran makanan segera...tak mampu..mahal!

BURGER ATTACK AYAM CRISPY

Jom singgah ke BURGER ATTACK AYAM CRISPY BURGER TERBAIK MURAH DAN SEDAP, DI KUALA LUMPUR.    

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.