Banner blog safirulamar 2020 skytechcreative Pengedar Shaklee Bangi

22 November 2019

Kursus Grafik Adobe Untuk Perniagaan

Terima kasih kepada agensi KEMAS dan tahniah kerana menganjurkan program yang sangat berguna kepada masyarakat, terima kasih kerana menjemput aku untuk mencurahkan ilmu kepada peserta kursus Grafik anjuran agensi KEMAS untuk tujuan perniagaan kali ini.

Kursus singkat ini di jalankan selama dua hari bertempat di pejabat kemas di Bukit Baru melaka. Latihan di jalankan secara hands-on. Banyak topik yang di ajar seperti membina tulisan jawi, membuat banner, majalahh, design baju, dan banyak lagi. Alhamdulillah, semua peserta faham apa yang di ajar selama dua hari, dan hasil tugasan masing masing sangat memuaskan menunjukkan yang mereka faham dan fokus apa yang aku terangkan.


Kursus Grafik Kemas
Bergambar beramai ramai


Latihan Grafik Kemas
Upacara perasmian penutup

Harap maaf, jika ada modul yang terlepas pandang, tak sempat untuk di kongsikan di sebabkan kekangan masa yang terhad. Harap peserta kursus faham penggunaan setiap tools dan yang paling penting idea dan kreativiti. Ada masa berjumpa lagi, Always keep practise and cuba sehingga berjaya. Di mana ada kesungguhan di situ ada jalan. 

Anda Mungkin Meminati :

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih