Terima kasih kepada agensi KEMAS kerana menganjurkan program yang sangat berguna kepada masyarakat setempat iaitu kursus jangka pendek latihan asas rekabentuk grafik, terima kasih kerana menjemput aku untuk mencurahkan ilmu kepada peserta kursus ini khas untuk tujuan perniagaan kali ini.

Kursus singkat ini di jalankan selama dua hari bertempat di pejabat kemas di Bukit Baru melaka. Latihan di jalankan secara hands-on. Banyak topik yang di ajar seperti membina tulisan jawi, membuat banner, majalahh, design baju, clipping mask, red eye dan banyak lagi. Alhamdulillah, semua peserta faham apa yang di ajar selama dua hari, dan hasil tugasan masing masing sangat memuaskan menunjukkan yang mereka faham dan fokus apa yang aku terangkan.


Kursus Grafik Untuk Perniagaan Anjuran Kemas

Latihan Grafik Kemas

Harap maaf, jika ada modul yang terlepas pandang atau ada modul yang tidak sempat untuk di diajar dan kongsikan di sebabkan kekangan masa kursus yang terhad. Harap peserta kursus faham penggunaan setiap tools dan yang paling penting idea dan kreativiti. Ada masa berjumpa lagi, Always keep practise and cuba sehingga berjaya. Di mana ada kesungguhan di situ ada jalan. 

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.