Banner blog safirulamar 2020 iklansafirul1

4 Mar 2020

Cikgu Tidak Datang Sebab Demam

Malam tadi Zeref tidur awal, pukul 8.00 malam, dah mengadu mengantuk nak tidur, penat bermain di sekolah katanya, tu yang dia seronok hari ini di sekolah, eh pelik, biasanya pergi sekolah menangis, balik pun nangis sebab alasannya sekolah tak best, tapi petang semalam dan pagi ini dia kelihatan seronok di sekolah. Pagi ini excited bersemangat ke sekolah, wah, satu perkembangan yang positif, yang tak menahan tu, siap kejutkan aku bangun tidur lagi, alasan sebab nak pergi awal.

Erm pelik betul lah, apa yang buat dia seronok semacam ini? Semasa di dalam kereta pagi tadi, masa nak hantar dia ke sekolah, sempat tanya dia, kenapa zeref seronok sangat ni? Daddy dengar semalam zeref seronok ya di sekolah? Zeref senyum dan beritahu, seronok la daddy, sebab cikgu tak datang, cikgu demam daddy, tu yang zeref seronok sangat.  

Cikgu Tidak Datang Sebab Demam


Hanya mampu senyum dan angguk bila mendengar dia membebel meraikan kegembiraan di dalam kereta pasal cikgu dia demam tak datang ke sekolah, entah apa yang dia cuba nak cakap. sekejap bahasa german, sekejap bahasa inggeris. Haha

Anda Mungkin Meminati :

2 komentar:

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih