Salam dan selamat sejahtera kepada semua pembaca, Alhamdulillah, saya selamat tiba di Negeri Melaka, pengalaman baru apabila ke Kedah menaiki keretapi laju, untuk makluman semua, saya berada selama empat (hari) dari 1 Disember sehingga 4 Disember 2020 di Sungai Petani, Negeri Kedah kerana terlibat dalam mengajar kelas e-Digital Penjana Entreprenuer kepada usahawan di Negeri Kedah.Program tersebut di anjurkan oleh Giat Mara Negeri Kedah, Alhamdulillah kursus berjalan dengan lancar dengan penyertaan dan sambutan mengalakkan dari orang kedah. Ramai usahawan melayu di bawah tajaan Mara hadir berkursus selama empat hari di Sungai Petani, Kedah Darul Aman.

Saya hendak review perkhidmatan salah seorang usahawan perabot dari Kedah ini, kerana yang istimewanya perkhidmatan perniagaan Sainaris Moden ini bukan lah semata mata menjual perabot dan kabinet sahaja tetapi mereka menghasilkan perabot dari air tangan mereka sendiri, itu yang membuatkan saya kagum, yang pasti apabila anda menempah perabot dengan Sainaris Moden, harga boleh bincang dan mampu milik. Wah..

Ok, mari kita review perkhidmatan membuat kabinet dan perabot terbaik, berkualiti dan murah di Negeri Kedah ini.

Perkhidmatan Membuat Kabinet Dan Perabot Di Negeri Kedah


Perkhidmatan Membuat Kabinet Dan Perabot Di Negeri Kedah ini di jalankan oleh Syarikat Sainaris Moden. Perkhidmatan yang di tawarkan bukan sahaja menjual perabot semata mata, malah turut menyediakan perkhidmatan membuat Kabinet dapur, almari baju (Wardrobe), Kabinet TV, Katil, Kabinet Kasut, Tiang Deko, partition, kabinet buku, dan meliputi perabot pejabat dan rumah, yang paling menariknya, dengan Syarikat Sainaris Moden, anda boleh memesan perabot mengikut design rekabentuk yang anda mahukan. Memang berkualiti, tahan lasak, terbaik dan murah.

Syarikat Sainaris Moden ini berpengalaman luas di dalam bidang pembuatan perabot dan rekabentuk yang di hasilkan mengikuti kehendak pasaran semasa yang bertemakan moden dan terkini. Kepada orang kedah yang baru rancang nak bina rumah, dan merancang untuk membuat kabinet serta membeli perabot, hah apa tunggu lagi, hubungi lah segera Sainaris Moden pembekal perabot dan kabinet terbaik dan murah di Kedah. Insha Allah, Sainaris Moden akan memberikan harga mampu milik yang terbaik sesuai dengan citarasa anda. Bagi yang berminat mendapat kan khidmat rundingan dan menempah perabot, boleh hubungi Encik Raja di SINI.

Perkhidmatan membuat perabot dan kabinet dari Sainaris Moden ini adalah 100% bumiputera Melayu, kenapa perlu bayar mahal, sedangkan Sainaris Moden mampu menyelesaikan masalah perabot atau kabinet di rumah anda. Kepada orang kedah, apa tunggu lagi, tempah lah perabot anda di Sainaris Moden, harga boleh bincang dan yang penting puas hati.

Hanya Sainaris Moden menyediakan Perkhidmatan Membuat Kabinet dan Perabot Murah dan Berkualiti Di Negeri Kedah, kalau anda perlukan bantuan rekaan perabot, boleh hubungi 019- 9372957 atau korang boleh lihat hasil kreativiti perabot dan kabinet dari Sainaris Moden di laman rasmi instagram mereka di SINI

Perkhidmatan Membuat Kabinet Dan Perabot Di Negeri Kedah

Sainaris Moden juga mengambil tempahan dari luar khususnya di semenanjung, sila hubungi Sainaris Moden untuk pertanyaan lanjut dan mengetahui kadar harga kabinet atau perabot. Ingat perabot, ingat la Sainaris Moden. Sokonglah produk lokal bumiputera, kalau bukan kita siapa lagi.

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.