Salam dan selamat sejahtera, artikel kali ini saya nak review satu produk Pewangi (perfume) yang tahan lama lebih 12 jam, murah dan bauan wangian yang nyaman sekaligus menyebarkan aura yang positif kepada orang orang di sekeliling kita, rasanya tidak lengkap kalau kita keluar rumah atas urusan perniagaan, kerja, belajar atau sebagainya tanpa memakai pewangi (perfume), cuaca panas, terik, dan kering mengakibatkan kita berpeluh, pasti membuatkan diri kita tidak selesa. Penampilan dan keyakinan itu penting di dalam suatu perhubungan sebagai contoh, sebagai usahawan perniagaan, apabila kita berjumpa pelanggan, pasti tidak selesa apabila baju yang di pakai atau tubuh badan yang mengeluarkan bau kurang menyenangkan di sebabkan berpeluh, faktor yang lain antaranya persekitaran udara yang kotor di sebabkan pembakaran terbuka atau dari asap kenderaan di jalan raya membuatkan bauan yang kurang menyenangkan melekat di baju yang di pakai seterusnya menimbulkan pelbagai spekulasi dan tidak selesa. 

Apabila kita di dalam keadaan yang selesa dan sentiasa wangi, sudah pasti akan memberikan keyakinan yang tinggi apabila berhadapan dengan ramai orang. Korang tidak perlu risau lagi dengan bau badan yang kurang menyenangkan. Boleh lihat video berkaitan pewangi ini di channel youtube saya di SINI 

Sejujurnya saya beritahu, yang saya tidak pernah menggunakan sebarang pewangi sebenarnya, bagi saya apabila telah mandi dan membersihkan diri dengan shampoo dan sabun, rasanya tidak perlu lagi menggunakan pewangi tambahan, dan akhirnya tersedar apabila rakan rakan sedikit demi sedikit menghilang entah ke mana, bila ajak minum, ada sahaja alasan mereka, bila saya tanya kenapa susah nak jumpa? masing masing mendiamkan diri dan menjaga hati, haha tapi situasi keadaan tersebut berubah selepas saya menggunakan pewangi perfume dari jenama N.A.M.A Eau De Perfume ini , saya lebih berkeyakinan dan lebih ceria apabila berhadapan dengan orang ramai. Kawan kawan pun semakin ramai yang nak ajak keluar bersama, bauan nya amat sesuai dengan saya, terlalu soft dan tidak tajam menusuk ke hidung,  dan yang paling penting sekali, adalah tahan lama lebih 12 jam dan kekal wangi sepanjang hari. 

Pewangi Sah Solat Terbaik Dan Wangi

Perfume pewangi dari N.A.M.A Eau De Perfume ini, adalah produk halal dan sesuai di gunakan untuk sebarang aktiviti luar seperti bekerja, dan boleh di pakai ketika solat, jangan risau. Bauan pewangi dari N.A.M.A perfume ini di inspirasikan dari pelbagai jenama minyak wangi yang terkenal dan di import khas dari France. Lebih 90 jenis wangian tersedia untuk anda, untuk membeli dan ingin bertanya, korang boleh hubungi Puan Aterah di SINI . Jom membeli dan menggunakan Pewangi Sah Solat Terbaik Dan Wangi dari N.A.M.A ini.

Pewangi Sah Solat Terbaik Dan Wangi

Saya dah guna, mencuba dan membeli pewangi ini, serius lah, memang lembut (soft) dan tahan lama lebih 12 jam, pantang telefon berdering je, pasti akan lebih berkeyakinan dan bersedia untuk berjumpa dan berhadapan dengan orang ramai. Keadaan cuaca di Malaysia ini bukanlah seperti di negara timur, dengan keadaan cuaca yang panas kering, sudah pasti akan membuatkan diri kita berpeluh dan akan mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan, cadangan saya, gunalah Pewangi Sah Solat Terbaik Dan Wangi iaitu dari N.A.M.A ini, memang padu dan terbaik. Pewangi ini sesuai untuk lelaki dan wanita. Boleh hubungi Puan Atirah di nombor 011-62624929 . 

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.