Tidur yang selesa pasti membuatkan anda ceria pada keesokkan pagi. Pastikan anda mendapatkan waktu tidur yang berkualiti, sudah semestinya bantal lembut dan selesa adalah kriteria untuk tidur yang berkualiti, dan yang paling terbaik ialah, korang boleh design sendiri (customade) sarung bantal dengan gambar wajah insan yang tersayang atau sebagainya, wah betul ke? kalau macam tu, boleh la letak gambar Ibu bapa, anak anak atau suami dan isteri tersayang ya?

Produk Bantal Lembut Dan Berkualiti ini di usahakan oleh Puan Nurul Izzati dari Syarikat SBI Qaseh, bantal yang empuk, selesa dan lembut ini di jual dua saiz iaitu bersaiz 14 inci x 14 inci dan 13 inci x 13 inci bagi yang bersaiz normal standard.

Bantal empuk dan selesa ini, boleh di gunakan dan di letakkan di dalam kenderaan bagi yang suka travel jauh menggunakan kenderaan, tapi janganlah tidur pula semasa memandu, hanya untuk kegunaan penumpang sahaja ya. Sangat fleksibel dan portable boleh di bawa ke mana mana, terutamanya ketika memandu jauh, beriadah bersama keluarga di pantai atau sebagainya.

Produk Bantal Lembut Dan Berkualiti

Rahsia untuk nyenyak tidur pastikan perlu ada bantal lembut dari SBI Qaseh, baru lah tidur dalam keadaan yang senyum. Kalau korang ada masalah susah hendak tidur di waktu malam, di sebabkan tekanan (stress) di tempat kerja, atau pelbagai masalah yang menimpa, penyelesaiannya, cuba lah beli Bantal Lembut Dan Berkualiti dari SBI Qaseh ini, letak je kepala, pasti terlelap. 

Produk Bantal Lembut Dan Berkualiti

Anda boleh menjadikan bantal ini sebagai hadiah hari jadi kepada insan yang tersayang, hadiah hari ulang tahun perkahwinan dan boleh juga di gunakan untuk kegunaan Pejabat dan meletakkan di dalam kereta anda, kalau penat menunggu orang, boleh lah berehat di dalam kenderaan dengan Bantal Lembut dan Berkualiti SBI Qaseh ini. 

Untuk pertanyaan lanjut dan ingin membeli bantal lembut dan selesa ini, korang boleh menghubungi Puan Nurul Izzati di talian 012-413 8609 atau boleh whats app terus di SINI . Alamat Facebook SBI Qaseh boleh di layari di SINI. Nikmati waktu tidur anda dengan Produk Bantal Lembut Dan Berkualiti dari SBI Qaseh. 

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.