banner-2017-mcj bkecik-skytech

Monday, April 11, 2016

Persamaan Hindu Dan Islam

Isu penceramah bebas Dr. Zakir Naik tidak dapat meneruskan ceramahnya di melaka yang bakal berlangsung pada april 2016 amat mengejutkan, dan arahan itu telah di keluarkan oleh ketua polis negara. 

Dari apa yang aku lihat dari ceramah ceramah Dr Zakir sebelum ini, beliau banyak menyedarkan golongan bukan islam berkenaan agama islam dan membuka pintu hati orang bukan islam untuk memeluk islam, itu adalah perbuatan yang mulia. Gaya percakapan nya yang bersahaja dan berfakta membuatkan sesiapa yang mendengar terpesona dan tertarik untuk mendalami Islam.

Tajuk ceramahnya berbunyi 'persamaan hindu dan islam' agaknya mencetuskan kemarahan kaum india beragama hindu dan seterusnya mereka beramai ramai membuat petisyen dan report kepada ketua polis negara dan dalam masa yang sama, pihak polis terpaksa mengambil tindakan.

It’s True, You Can Do Wonders With A Car Space Like This! Here Are 8 Ways To Prove It.

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi