blogbanner2020betul skytech2020new iklansewa

25 Des 2019

Semoga Di Permudahkan Urusan

Kadang kadang, lupa yang hari ini hari apa sebenarnya, mungkin banyak sangat menghadap koding, atau mungkin banyak fikir banyak perkara, maklumlah hujung tahun, banyak benda nak kena fikir, service kereta, persekolahan anak, hal syarikat dan sebagainya, Siang tadi, sempat bawa Zeref rayyan ke sekolah, ambil uniform sekolah dia, duduk sekejap lepas tu, dia komplencakap kat sekolah ni panas la, kipas sangat perlahan, aircond rosak, aduh, anak oh anak, macam macam alasan. 


Zeref rayyan ke sekolah
Gambar diatas adalah sesi perkenalkan diri ke sekolah supaya terbiasa dengan persekitaran sekolah sebelum orientasi. Entah macamana la bila mula sekolah nanti , daddy yang tak senang duduk dibuatnya, abangnya Qayyum pula , dah nak masuk darjah 4 dan kakaknya darjah 3. Semoga urusan daddy dipermudahkan dalam membesarkan dan menyekolahkan mu anak anak ku, seterusnya menjadi anak anak yang soleh dan pintar..

Anda Mungkin Meminati :

2 komentar:

  1. Aamiin, semoga dimudahkan urusan ya

    BalasHapus
  2. semoga urusan daddy dipermudahkan agar urusan keluarga berjalan lancar ye

    BalasHapus

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI), akan di remove serta merta oleh penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, terima kasih.

PENAFIAN

Ini adalah Blog Peribadi Penulis. Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan,Mulut Berbuih, Kematian, Pengsan atau Sebarang Kecelakaan dan Penyakit Berjangkit. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Artikel boleh di ubah, mengikut situasi semasa, Terima Kasih